Vill du ställa ditt barn i kö hos oss?

Vill du ställa ditt barn i vår kö eller boka tid för ett personligt besök?

Hos oss är du välkommen att ställa ditt barn i kö hos oss så tidigt du själv önskar.
Varför inte vara ute i god tid och anmäla direkt efter födseln? Vi tar in barn efter anmälningsdatum.

Fyll gärna i vårt online-formulär:

Eller hör av dig till oss på telefon:
(Avd 1) 073-635 07 56
(Avd 2) 072-858 94 83

I brevet vill vi att du uppger:

• Ditt namn
  • Barnet / barnens namn
  • Födelsedata

Letar ni plats?

Instruktioner om hur ni går tillväga för att ansöka om plats hos oss finns beskrivet under "Kö" i menyn längst upp på sidan, eller via knappen nedan.

Grön Flagg

Grön Flagg är ett unikt utbildningsprogram inom hållbar utveckling. Varje år hissar över 1000 förskolor och skolor i landet Grön Flagg för att synliggöra sitt hållbarhetsarbete.

Våren 2015 blev vi en Grön Flagg certifierad förskola.

Grön flagg

• Avdelning 1
  • Avdelning 2
  • E-post
  • Bissmarksgatan 2
    434 31 Kungsbacka
© Förskolan Grunden. All rights reserved.
Skapad av LANTECH.se