Dokument

Här har vi samlat ett litet arkiv med olika filer som ofta efterfrågas i vår verksamhet.

Synpunkter och klagomål

Att få synpunkter på vårt arbete hjälper oss att utveckla förskolan.

Om du har klagomål eller synpunkter på verksamheten ska du i första hand vända dig till berörd personal. Om det inte löser problemen, eller om du vill prata med någon annan ska du vända dig till förskolechefen.

Ladda hem och skriv ut för att lämna skriftlig klagomålshantering till oss eller fyll i vårt onlineformulär:

Letar ni plats?

Instruktioner om hur ni går tillväga för att ansöka om plats hos oss finns beskrivet under "Kö" i menyn längst upp på sidan, eller via knappen nedan.

Grön Flagg

Grön Flagg är ett unikt utbildningsprogram inom hållbar utveckling. Varje år hissar över 1000 förskolor och skolor i landet Grön Flagg för att synliggöra sitt hållbarhetsarbete.

Våren 2015 blev vi en Grön Flagg certifierad förskola.

Grön flagg

• Avdelning 1
  • Avdelning 2
  • E-post
  • Bissmarksgatan 2
    434 31 Kungsbacka
© Förskolan Grunden. All rights reserved.
Skapad av LANTECH.se